• Geen favorieten

    U kunt zoekopdrachten, parken en huizen toevoegen aan uw favorieten door op het te klikken.
    Favoriete huizen kunt u vergelijken.

Deze huizen vergelijken
Taalkeuze (nl)
  • Duits (de)
  • Engels (en)

Stel ons uw vraag

Algemeen

Betaald parkeren in Zoutelande?

Van 1 maart tot 31 oktober is het betaald parkeren in Zoutelande.
Als je in het Duinpark, Bungalowpark of Residence Houtenburg verblijft, ontvang je voor aankomst een e-mail met meer informatie.

Op de parkeerplaats bij de receptie is het eerste uur parkeren GRATIS.
Druk op de onderste groene knop. Zie ticketautomaat.

Wat gebeurt er met spullen die ik vergeten ben na uitchecken?

We kunnen vergeten items naar je opsturen.
De kosten voor het opsturen + € 10,00 servicekosten worden aan je doorberekend of verrekend met de borg.
Het bewaren van de items op kantoor is slechts voor korte tijd mogelijk.

Wat is de minimum leeftijd om een boeking te mogen maken?

De minimumleeftijd om te boeken is 25 jaar.
Omdat elke accommodatie die wij verhuren van een particuliere eigenaar is, zijn (groepen) jongeren niet toegestaan.

Is het mogelijk een voorreservering te maken voor volgend jaar?

Nee, dit is helaas niet mogelijk omdat elke accommodatie eigendom is van een particuliere eigenaar.
Er wordt contact opgenomen met de eigenaren om uit te zoeken of de accommodatie weer beschikbaar is om te verhuren en wanneer de accommodatie zelf weer privé gebruikt gaat worden.
Pas als dit bekend is, halverwege november, beginnen we met het maken van boekingen voor volgend jaar.

Is er een zwembad op het park?

Nee, er is geen zwembad op de vakantieparken.
Wel kunt u bij onze receptie kaartjes kopen voor zwembad de Parel in Domburg, tegen gereduceerd tarief.

Is er een winkel op het park?

Nee, er is geen supermarkt op de vakantieparken. Er is ook geen broodjesservice.
Er is een JUMBO supermarkt net buiten Zoutelande, tevens is daar een fietsverhuur en een pinautomaat.
Bij de JUMBO geldt dat het eerste uur gratis parkeren is.
U dient echter wel bij de automaat een kaartje te halen d.m.v. INDRUKKEN van de GROENE KNOP!
Daarmee mag u nl. 1 uur gratis parkeren. Zodra u geld betaalt aan de automaat, betaalt u ook vanaf het eerste uur.
Leg dit kaartje altijd achter de voorruit van uw auto. 

Ook in Westkapelle en Koudekerke zijn supermarkten.
De ALDI, LIDL en de Albert Heijn XL vindt u in Middelburg en Vlissingen.

Verblijf

Liggen de accommodaties dicht bij het strand?

Alle accommodaties liggen op loopafstand van strand en zee.

Is het mogelijk linnengoed en handdoeken te huren?

Het is mogelijk eenpersoons linnenpakketten (dekbedovertrek, kussensloop, hoeslaken) te huren voor € 11,- per pakket. 
De bedden worden dan niet opgemaakt, het is helaas ook niet mogelijk dit erbij te bestellen.
Wij beschikken niet over tweepersoons linnenpakketten of linnen voor een kinderbedje.

Het is ook mogelijk een handdoekpakket (badlaken en handdoek) te huren voor € 8,- per pakket. 
Een keukenpakket (2 theedoeken en 1 keukenhanddoek) is te huur voor € 8,- per pakket.

Beschikken de accommodaties over WiFi?

Alle accommodaties die wij verhuren beschikken over gratis WiFi.

Wat is bij de huurprijs inbegrepen?

De huurprijs is incl. energie, eindschoonmaak en administratiekosten.
Bijkomende kosten zijn toeristenbelasting (€ 2,10 p.p.p.n.) en een borgsom van €100,- (met uitzondering van Branding 26)


Optionele bijkomende kosten zijn bv.
- linnengoed € 11,- per pakket 
- handdoekpakket € 8,- per pakket 
- keukenpakket € 8,- per pakket 
- huisdiertoeslag (minimaal € 26,- per huisdier per periode, maximaal € 26,- per huisdier per week) 
- bolderwagen (€ 3,- per dag/€ 20,- per week)
- kinderbed/stoel/box (€ 10,- per artikel per weekend/midweek/week) 

Wat zijn de aankomst- en vertrektijden?

U kunt inchecken op vrijdag tussen 15.30 uur en 17.30 uur en op maandag tussen 15.00 uur en 17.00 uur.
In de vakantieperiodes en in het hoogseizoen kunt u inchecken op vrijdag van 15.30 uur tot 19.00 uur.
Het vertrek is tussen 09.00 uur en 10.30 uur, na controle (de exacte controletijd wordt bij het inchecken besproken).

Voorwaarden

Wanneer wordt mijn borg teruggestort?

U krijgt de borgsom na aftrek van eventuele openstaande kosten uiterlijk
2 weken na vertrek op uw rekening teruggestort. In geval van door de (mede)huurder(s)
aangerichte schade wordt de borgsom door ons achtergehouden. Zodra de kosten van
de schade bekend zijn, zal het restant van de borgsom na aftrek van de schadekosten
aan u worden overgemaakt.

Waar vind ik de huurvoorwaarden?

Je vindt deze onder contact of in de reserveringsbevestiging.

Hoe zijn de betalingsvoorwaarden?

Bij het boeken van een accommodatie bedraagt de aanbetaling 50% van de boeking. De resterende 50% en de borg dienen uiterlijk 4 weken voor aankomst in het bezit te zijn van Kustlicht Zeeland Vakanties. 
Indien u op korte termijn reserveert, dient het gehele bedrag direct te worden voldaan. 
Betaling per creditcard is helaas niet mogelijk. 
Indien de aanbetaling (na aftrek van eventuele kosten) wordt overschreden, is uiteraard een nabetaling vereist.

Wat zijn jullie voorwaarden m.b.t. COVID-19 voor 2023/2024?

Aanvulling huurvoorwaarden 2023/2024 i.v.m. COVID-19 of andere epidemie
 
Bij annulering of voortijdig vertrek vindt er volgens onze verhuurvoorwaarden geen restitutie plaats. Wij raden u aan elders een annuleringsverzekering af te sluiten voor onvoorziene omstandigheden.
 
Voor het jaar 2023/2024 hanteren wij voor elke boeking onze normale verhuurvoorwaarden.

De bestaande situatie m.b.t. het COVID-19 virus is inmiddels bij iedereen bekend. Inmiddels weet elke gast sinds april 2020 welke situatie er speelt en kan zelf een weloverwogen beslissing nemen wanneer hij/zij een reservering maakt en accepteert daarmee dat het risico dit keer bij de gast ligt.
 
Wij accepteren dus helaas geen verzoeken tot uitzondering op de annuleringsvoorwaarden, ook NIET wanneer de situatie zich voor doet dat gasten liever niet meer reizen en/of er een negatief reisadvies en/of quarantaineplicht bij aan- en/of terugkomst geldt dat van toepassing is op de datum dat de huurperiode ingaat, officieel door de Nederlandse of buitenlandse overheid vastgesteld.
 
Wij hanteren daarbij slechts één uitzondering:
Bij een verplichte sluiting van overheidswege van Kustlicht Zeeland Vakanties kunt u kosteloos eenmalig omboeken in het lopende kalenderjaar. Ingeval de kosten behorende bij de nieuwe overeenkomst/boeking hoger liggen dan de oorspronkelijke boeking bent u gehouden het verschil bij te betalen. Is de huurperiode van uw reservering reeds ingegaan, dan geldt bovenstaande voor de resterende vakantiedagen.
Is een omboeking niet mogelijk, dan ontvangt u een restitutie van het door u betaalde bedrag, minus € 50,00 verwerkings- en behandelingskosten.
Een voucher / tegoedbon is slechts mogelijk indien Kustlicht Zeeland Vakanties hier zelf toe overgaat en niet op verzoek van de huurder.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Bij annulering of voortijdig vertrek vindt er volgens onze verhuurvoorwaarden geen restitutie plaats. Wij raden u aan elders een annuleringsverzekering af te sluiten voor onvoorziene omstandigheden.

Indien u de gehele betaling reeds voldaan heeft, ontvangt u de borgsom, toeristenbelasting en evt. bijgeboekte extra's, wel terug.