Ga direct naar: Navigatie | Inhoud
Terug naar het overzicht

Informatie Corona virus

Update 28 maart: 16.00 uur

LET OP: Huurders met een aankomst NA 16 APRIL 2020
wacht op nadere informatie! Wilt u ons ook nog NIET bellen
of mailen in dat geval?

Geachte huurders, 

Het coronavirus (COVID-19) houdt de hele wereld in zijn greep.
We ondervinden nu allemaal de gevolgen en weten niet hoe lang deze situatie duurt en het
zich verder zal ontwikkelen. Wij kunnen ons voorstellen dat u zich zorgen maakt en vragen
heeft over uw geboekte vakantie.

Het coronavirus zorgt dagelijks voor nieuwe ontwikkelingen.
Daarom houden we nauw contact met de daarvoor aangewezen instanties.
Ons beleid passen we indien nodig aan op de actuele richtlijnen.

Op 27.03.2020 heeft de Veiligheidsregio Zeeland een noodverordening in werking gesteld. 
Deze noodverordering geeft een verbod op recreatieve nachtverblijven in Zeeland.
Wij zijn verplicht gehoor te geven aan deze maatregel en mogen geen gasten ontvangen 
tot 10 mei 2020.


OMBOEKEN EN ANNULEREN

Annuleringen
We volgen de richtlijnen van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en de GGD. De richtlijnen kunt u terugvinden op de website van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu. 

Uit COULANCE bieden wij EERST alle huurders met een AANKOMST datum t/m 16 april 2020 nu de volgende mogelijkheid:
DE HUURDERS DAARNA VOLGEN PER AANKOMSTDATUM!
 

Kosteloos omboeken
Vanwege het coronavirus is een aanpassing in het kosteloos wijzigen aangebracht.
Wij willen u graag de mogelijkheid bieden, mits uw aankomstdatum tot en met 16 april is,
uw boeking EENMALIG te wijzigen naar een andere verblijfsperiode in 2020.
Het omboeken naar een andere periode is mogelijk voor hetzelfde object en afhankelijk van de beschikbaarheid. Als dat niet meer mogelijk is voor hetzelfde object, dan pas kijken we naar een alternatieve accommodatie. De huurprijs blijft tenminste gelijk aan uw huidige reservering. Dit geldt ook bij een goedkopere periode of goedkopere accommodatie.  
Bij een duurdere periode wordt de huurprijs aangepast naar het dan geldende bedrag en dient u het verschil bij te betalen.
Tevens geldt dit ook voor situaties waarin men niet wil of kan reizen vanwege een negatief reisadvies.

FAQ
Q 1. Mijn vakantie valt in de periode tot 16 april. Wat als ik wil OMBOEKEN?
Heeft u een vakantie geboekt met een aankomstdatum tot en met 16 april 2020 ? 
Helaas heeft de Veiligheidsregio Zeeland een noodverording in werking gesteld.
Deze noodverordening geeft een verbod op recreatief nachtverblijf. Hierdoor kan
uw vakantie geen doorgang vinden. 

Uit coulance willen wij u graag de mogelijkheid geven om uw boeking te wijzigen
naar een andere verblijfsperiode in 2020.
 

Q 2. Mijn vakantie valt in de periode tot 16 april. Wat als ik wil ANNULEREN?
Wilt u uw vakantie annuleren? Check de voorwaarden bij uw annuleringsverzekering.
Dan weet u of u recht heeft op een vergoeding. Ons eigen annuleringsfonds geldt niet bij deze pandemie.  

Uit COULANCE betalen wij u uiteraard uw borgsom, als ook de toeristenbelasting, schoonmaakkosten en bijgeboekte extra's zoals linnengoed, handdoeken, keukendoeken, huisdierenkosten en bolderwagen terug. Hoeveel dit bedrag exact voor u is, is afhankelijk van uw gemaakte reservering en reeds betaalde bedrag.  

Q 3. Mijn vakantie valt in de periode NA 16 april, maar VOOR 10 mei. Wat kan ik nu doen?
Helaas kunt u nu weinig doen, behalve geduld hebben.
Vanwege de grote drukte, helpen wij de huurders per aankomstdatum! 
Wij volgen uiteraard de ontwikkelingen en houden u op de hoogte afhankelijk van uw aankomstdatum.
Volgt u zelf ook de informatie op onze website en volg onze instructies daarbij. 

VOOR AANKOMSTEN NA 10 MEI VERZOEKEN WIJ U AF TE WACHTEN! 

Wilt u uw boeking wijzigen of annuleren?
Neem s.v.p. ALLEEN contact met ons op als u een boeking heeft met een aankomst t/m 16 april 2020.
Voor een boeking met een aankomstdatum DAARNA, houd u deze website in de gaten.
Wij helpen eerst de huurders die als eerste zouden komen. 

Wegens grote drukte zijn onze respons tijden momenteel wat langer dan u van ons gewend bent.
Wij vragen uw begrip en ook om ons NIET te bellen of te mailen als u pas NA 16 april aankomt. 

Wij wensen u en uw familie een hele goede gezondheid toe!