Ga direct naar: Navigatie | Inhoud
  • waar komt dit?

andere (strand)vakantie!

Zoek & boek

Veelgestelde vragen huren in Zeeland

Wat zijn jullie voorwaarden m.b.t. COVID-19 ?

Aanvulling huurvoorwaarden 2021 i.v.m. COVID-19
Bij annulering of voortijdig vertrek vindt geen restitutie plaats. Wij raden u aan elders een annuleringsverzekering af te sluiten voor onvoorziene omstandigheden.

Indien u zelf corona heeft, of één van uw reisgenoten, of er gelden quarantaine verplichtingen vanwege eerder contact met besmette personen, dan valt dit niet onder onze bijzondere regeling zoals hieronder vermeld. O.a. daarom adviseren wij u zelf een annuleringsverzekering af te sluiten.
 
Bijzondere regeling voor boekingen/verblijf 2021 in verband met het coronavirus (COVID-19):
Bij het niet kunnen uitvoeren van het verblijf in het kader van het ontstaan van de onvermijdbare en buitengewone omstandigheden ten gevolge van het Corona virus (daaronder verstaan wij een negatief reisadvies (verbod) en/of quarantaineplicht bij aan- en/of terugkomst, dat van toepassing is op de datum dat de huurperiode ingaat, officieel door de Nederlandse of buitenlandse overheid is vastgesteld of bij een verplichte sluiting van Kustlicht Zeeland Vakanties) kunt u kosteloos eenmalig omboeken in het lopende kalenderjaar. Ingeval de kosten behorende bij de nieuwe overeenkomst/boeking hoger liggen dan de oorspronkelijke boeking bent u gehouden het verschil bij te betalen.
Is de huurperiode van uw reservering reeds ingegaan, dan geldt bovenstaande voor de resterende vakantiedagen waarop deze COVID-19 beperkingen van toepassing zijn.

Een van overheidswege geadviseerde beperking van het aantal personen dat in de (vakantie) accommodatie mag verblijven, is GEEN reden voor kosteloos omboeken c.q. annuleren.
Is een omboeking echt niet mogelijk, dan ontvangt u een restitutie van het door u betaalde bedrag, minus € 50,00 verwerkings- en behandelingskosten.

Een voucher / tegoedbon is slechts mogelijk indien Kustlicht Zeeland Vakanties hier zelf toe overgaat en niet op verzoek van de huurder.

Vanaf 1 april 2021 betaald parkeren in Zoutelande?

Vanaf 1 april 2021 geldt overal in Zoutelande betaald parkeren. 
Zie voor meer informatie: https://www.kustlicht.nl/nl/zeeuws-nieuws/vanaf-1-april-betaald-parkeren-in-zoutelande-1062.html
Onze huurders worden hier ook voor aankomst over geinformeerd. 

Op het parkeerterrein bij de receptie is het eerste uur parkeren GRATIS.
Druk daarvoor op de onderste groene knop. Zie automaat.

Waar vind ik de huurvoorwaarden?
Hoe zijn de betalingsvoorwaarden?

Bij reservering van een accommodatie bedraagt de vooruitbetaling 50% van de boeking. De resterende 50% en de borgsom dienen uiterlijk 4 weken voor aankomst in bezit te zijn van Kustlicht Zeeland Vakanties. Reserveert u op korte termijn, dan dient het gehele bedrag direct te worden voldaan. Betaling per creditcard is helaas niet mogelijk. Bij eventuele overschrijding van de borgsom (na aftrek van eventuele kosten) dient uiteraard te worden bijbetaald.

Wat is de minimum leeftijd om een boeking te mogen maken?

De minimum leeftijd om een boeking te mogen maken is 25 jaar.
Aangezien alle accommodaties van particuliere eigenaren zijn, zijn (groepen) jongeren niet toegestaan.

Zijn huisdieren toegestaan in het vakantiehuis en/of appartement?

Aangezien alle accommodaties die wij verhuren, eigendom zijn van particuliere eigenaren, is dit per accommodatie verschillend.
U kunt dit per accommodatie terugvinden op onze website. 
Voor de meeste accommodaties geldt dat max. 1 huisdier is toegestaan.
Indien u meerdere huisdieren wenst mee te nemen op vakantie, verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen.
De toeslag voor een huisdier bedraagt minimaal € 21,00) per huisdier per periode, maximaal € 21,00 per huisdier per week.

Wat zijn de aankomst- en vertrektijden?

U kunt inchecken op vrijdag tussen 15.30 uur en 17.30 uur en op maandag tussen 15.00 uur en 16.45 uur.
In de vakantieperiodes en in het hoogseizoen kunt u inchecken op vrijdag van 15.30 uur tot 19.00 uur.
Het vertrek is tussen 09.00 uur en 10.30 uur, na controle (de exacte controletijd wordt bij het inchecken besproken).

Wat is bij de huurprijs inbegrepen?

De huurprijs is incl. energie, eindchoonmaak en administratiekosten.
Bijkomende kosten zijn toeristenbelasting (€ 2,00 p.p.p.n.) en een borgsom van € 100.
Optionele bijkomende kosten zijn bv.
- linnengoed € 8,75 p.p.
- handdoekpakket (€ 5,50 p.p.)
- keukenpakket (€ 5,50 p.p.)  
- huisdiertoeslag (minimaal € 21,00 per huisdier per periode, maximaal € 21,00 per huisdier per week) 
- bolderwagen (€ 3,00 per dag/€ 18,00 per week)
- kinderbed/stoel/box (€ 8,00 per artikel per weekend/midweek/week)

Beschikken de accommodaties over WIFI?

Alle accommodaties die wij verhuren beschikken over gratis WIFI.

Is het mogelijk linnengoed en handdoeken te huren?

Het is mogelijk eenpersoons linnenpakketten (dekbedovertrek, kussensloop, hoeslaken) te huren voor € 8,75 per pakket.
De bedden worden dan niet opgemaakt, het is helaas ook niet mogelijk dit erbij te bestellen.

Het is ook mogelijk een handdoekpakket (badlaken en handdoek) te huren voor € 5,50 per pakket.
Een keukenpakket (2 theedoeken en 1 keukenhanddoek) is te huur voor € 5,50 per pakket.

U huurt deze pakketten eenmalig, ze worden niet tussentijds gewisseld.

Graag minimaal 1 week voor aankomst bestellen.

Is er een winkel op het park?

Nee, er is geen supermarkt op de vakantieparken. Er is ook geen broodjesservice.
Er is een JUMBO supermarkt net buiten Zoutelande, tevens is daar bakker Bliek, een fietsverhuur en een pinautomaat.
Bij de JUMBO geldt dat het eerste uur gratis parkeren is.
U dient echter wel bij de automaat een kaartje te halen d.m.v. INDRUKKEN van de GROENE KNOP!
Daarmee mag u nl. 1 uur gratis parkeren. Zodra u geld betaalt aan de automaat, betaalt u ook vanaf het eerste uur.
Leg dit kaartje altijd achter de voorruit van uw auto.
 

Ook in Westkapelle en Koudekerke zijn supermarkten.
De ALDI, LIDL en de Albert Heijn XL vndt u in Middelburg en Vlissingen.

Liggen de vakantiehuizen en appartementen dicht bij het strand?

Alle vakantiehuizen en appartementen die wij verhuren, liggen op loopafstand van strand en zee.

Is er een restaurant op het park?

In Bungalowpark het Kustlicht bevindt zich een restaurant: ZILT51:
https://www.zilt51.nl/

Is er een zwembad op het park?

Nee, er is geen zwembad op de vakantieparken.
Wel kunt u, indien de coronamaatregelen het toestaan, bij onze receptie kaartjes kopen voor zwembad de Parel in Domburg, tegen gereduceerd tarief.

Is het mogelijk een voorreservering te maken voor volgend jaar?

Nee, helaas is dat nog niet mogelijk.
Alle accommodaties zijn van particuliere eigenaren.
Zij worden eerst aangeschreven of ze volgend jaar weer willen verhuren en zo ja, welke periodes zij zelf gebruik wensen te maken van hun accommodatie. Pas als dat allemaal verwerkt is, medio november, is het mogelijk een boeking te maken voor volgend jaar.



Staat uw vraag er niet tussen?

U kunt hem hier aan ons stellen:

*
*

Ik ben op de hoogte van de inhoud van de Privacy Policy en geef hierbij toestemming voor het gebruik van mijn persoonsgegevens om contact met mij op te nemen over mijn vraag of opmerking.