Ga direct naar: Navigatie | Inhoud
  • waar komt dit?

andere (strand)vakantie!

Zoek & boek

Veelgestelde vragen huren in Zeeland

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Bij annulering of voortijdig vertrek vindt er volgens onze verhuurvoorwaarden geen restitutie plaats. Wij raden u aan elders een annuleringsverzekering af te sluiten voor onvoorziene omstandigheden.

Indien u de gehele betaling reeds voldaan heeft, ontvangt u de borgsom, toeristenbelasting en evt. bijgehuurde extra's,
wel terug.

Wat zijn jullie voorwaarden m.b.t. COVID-19 voor 2023?

Aanvulling huurvoorwaarden 2023 i.v.m. COVID-19
 
Bij annulering of voortijdig vertrek vindt er volgens onze verhuurvoorwaarden geen restitutie plaats. Wij raden u aan elders een annuleringsverzekering af te sluiten voor onvoorziene omstandigheden.
 
Voor het jaar 2023 hanteren wij voor elke boeking onze normale verhuurvoorwaarden.

De bestaande situatie m.b.t. het COVID-19 virus is inmiddels bij iedereen bekend. Inmiddels weet elke gast sinds april 2020 welke situatie er speelt en kan zelf een weloverwogen beslissing nemen wanneer hij/zij een reservering maakt en accepteert daarmee dat het risico dit keer bij de gast ligt.
 
Wij accepteren dus helaas geen verzoeken tot uitzondering op de annuleringsvoorwaarden, ook NIET wanneer de situatie zich voor doet dat gasten liever niet meer reizen en/of er een negatief reisadvies en/of quarantaineplicht bij aan- en/of terugkomst geldt dat van toepassing is op de datum dat de huurperiode ingaat, officieel door de Nederlandse of buitenlandse overheid vastgesteld.
 
Wij hanteren daarbij slechts één uitzondering:
Bij een verplichte sluiting van overheidswege van Kustlicht Zeeland Vakanties kunt u kosteloos eenmalig omboeken in het lopende kalenderjaar. Ingeval de kosten behorende bij de nieuwe overeenkomst/boeking hoger liggen dan de oorspronkelijke boeking bent u gehouden het verschil bij te betalen. Is de huurperiode van uw reservering reeds ingegaan, dan geldt bovenstaande voor de resterende vakantiedagen.
Is een omboeking niet mogelijk, dan ontvangt u een restitutie van het door u betaalde bedrag, minus € 50,00 verwerkings- en behandelingskosten.
Een voucher / tegoedbon is slechts mogelijk indien Kustlicht Zeeland Vakanties hier zelf toe overgaat en niet op verzoek van de huurder.

Betaald parkeren in Zoutelande?

Vanaf 1 april 2021 geldt overal in Zoutelande betaald parkeren. 
Zie voor meer informatie: https://www.kustlicht.nl/nl/zeeuws-nieuws/vanaf-1-april-betaald-parkeren-in-zoutelande-1062.html
Onze huurders worden hier ook voor aankomst over geinformeerd. 

Op het parkeerterrein bij de receptie is het eerste uur parkeren GRATIS.
Druk daarvoor op de onderste groene knop. Zie automaat.

Waar vind ik de huurvoorwaarden?

U vindt onze huurvoorwaarden onze CONTACT:

Hoe zijn de betalingsvoorwaarden?

Bij reservering van een accommodatie bedraagt de vooruitbetaling 50% van de boeking. De resterende 50% en de borgsom dienen uiterlijk 4 weken voor aankomst in bezit te zijn van Kustlicht Zeeland Vakanties. Reserveert u op korte termijn, dan dient het gehele bedrag direct te worden voldaan. Betaling per creditcard is helaas niet mogelijk. Bij eventuele overschrijding van de borgsom (na aftrek van eventuele kosten) dient uiteraard te worden bijbetaald.

Wat gebeurt er met spullen die ik vergeten ben na uitchecken?

Evt. vergeten spullen kunnen wij opsturen naar u.
De kosten voor het verzenden van het pakket + € 10,00 servicekosten worden dan bij u in rekening gebracht of verrekend met de borgsom. 
De spullen hier evt. bewaren is slechts beperkt en kort mogelijk.

Wat is de minimum leeftijd om een boeking te mogen maken?

De minimum leeftijd om een boeking te mogen maken is 25 jaar.
Aangezien alle accommodaties van particuliere eigenaren zijn, zijn (groepen) jongeren niet toegestaan.

Zijn huisdieren toegestaan in het vakantiehuis en/of appartement?

Aangezien alle accommodaties die wij verhuren, eigendom zijn van particuliere eigenaren, is dit per accommodatie verschillend.
U kunt dit per accommodatie terugvinden op onze website. 
Voor de meeste accommodaties geldt dat max. 1 huisdier is toegestaan.
Indien u meerdere huisdieren wenst mee te nemen op vakantie, verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen.
De toeslag voor een huisdier bedraagt minimaal € 21,00) per huisdier per periode, maximaal € 21,00 per huisdier per week.

Wat zijn de aankomst- en vertrektijden?

U kunt inchecken op vrijdag tussen 15.30 uur en 17.30 uur en op maandag tussen 15.00 uur en 16.45 uur.
In de vakantieperiodes en in het hoogseizoen kunt u inchecken op vrijdag van 15.30 uur tot 19.00 uur.
Het vertrek is tussen 09.00 uur en 10.30 uur, na controle (de exacte controletijd wordt bij het inchecken besproken).

Wat is bij de huurprijs inbegrepen?

De huurprijs is incl. energie, eindchoonmaak en administratiekosten.
Bijkomende kosten zijn toeristenbelasting (€ 2,00 p.p.p.n.) en een borgsom van € 100.
Optionele bijkomende kosten zijn bv.
- linnengoed € 8,75 per pakket (vanaf 2022 € 9,00)
- handdoekpakket € 5,50 per pakket (vanaf 2022 € 6,00)
- keukenpakket € 5,50 per pakket (vanaf 2022 € 6,00)
- huisdiertoeslag (minimaal € 21,00 per huisdier per periode, maximaal € 21,00 per huisdier per week) (Voor 2022 wordt dit € 23,00).
- bolderwagen (€ 3,00 per dag/€ 18,00 per week)
- kinderbed/stoel/box (€ 8,00 per artikel per weekend/midweek/week) (voor 2022 wordt dit € 9,00)

Beschikken de accommodaties over WIFI?

Alle accommodaties die wij verhuren beschikken over gratis WIFI.

Is het mogelijk linnengoed en handdoeken te huren?

Het is mogelijk eenpersoons linnenpakketten (dekbedovertrek, kussensloop, hoeslaken) te huren voor € 10,00 per pakket. 
De bedden worden dan niet opgemaakt, het is helaas ook niet mogelijk dit erbij te bestellen.
Wij beschikken niet over tweepersoons linnenpakketten.

Het is ook mogelijk een handdoekpakket (badlaken en handdoek) te huren voor € 7,00 per pakket. 
Een keukenpakket (2 theedoeken en 1 keukenhanddoek) is te huur voor € 7,00 per pakket.
U huurt deze pakketten eenmalig, ze worden niet tussentijds gewisseld.

Graag minimaal 1 week voor aankomst bestellen.

Is er een winkel op het park?

Nee, er is geen supermarkt op de vakantieparken. Er is ook geen broodjesservice.
Er is een JUMBO supermarkt net buiten Zoutelande, tevens is daar bakker Bliek, een fietsverhuur en een pinautomaat.
Bij de JUMBO geldt dat het eerste uur gratis parkeren is.
U dient echter wel bij de automaat een kaartje te halen d.m.v. INDRUKKEN van de GROENE KNOP!
Daarmee mag u nl. 1 uur gratis parkeren. Zodra u geld betaalt aan de automaat, betaalt u ook vanaf het eerste uur.
Leg dit kaartje altijd achter de voorruit van uw auto.
 

Ook in Westkapelle en Koudekerke zijn supermarkten.
De ALDI, LIDL en de Albert Heijn XL vndt u in Middelburg en Vlissingen.

Liggen de vakantiehuizen en appartementen dicht bij het strand?

Alle vakantiehuizen en appartementen die wij verhuren, liggen op loopafstand van strand en zee.

Is er een restaurant op het park?

Helaas is er geen restaurant meer op het park aanwezig.

Is er een zwembad op het park?

Nee, er is geen zwembad op de vakantieparken.
Wel kunt u, indien de coronamaatregelen het toestaan, bij onze receptie kaartjes kopen voor zwembad de Parel in Domburg, tegen gereduceerd tarief.

Is het mogelijk een voorreservering te maken voor volgend jaar?

Nee, helaas is dat nog niet mogelijk.
Alle accommodaties zijn van particuliere eigenaren.
Zij worden eerst aangeschreven of ze volgend jaar weer willen verhuren en zo ja, welke periodes zij zelf gebruik wensen te maken van hun accommodatie. Pas als dat allemaal verwerkt is, medio november, is het mogelijk een boeking te maken voor volgend jaar.



Staat uw vraag er niet tussen?

U kunt hem hier aan ons stellen:

*
*

Ik ben op de hoogte van de inhoud van de Privacy Policy en geef hierbij toestemming voor het gebruik van mijn persoonsgegevens om contact met mij op te nemen over mijn vraag of opmerking.